mandag 15. april 2013

Vår!


Endelig kunne jeg sitte litt på verandaen og nyte den etterlengta vårsola! Etter to "ekstravintre" på sørlandet, lengter jeg veldig etter våren! Strikkemaskinen er stadig i bruk for tiden, for til sommeren skal sjalene og andre produkter selges i Kunst i fjøset i Lillesand. Det blir moro! Da er det godt med en heklepause i vårsola for å hekle på kanter på mohairsjalene.




 Den siste snøflekken i hagen! Fantastisk!




Missi nyter virkelig vårsola!

Så koselig at du er innom bloggen min. Jeg blir veldig glad for en kommentar :-)

2 kommentarer:

  1. Herlig med våren:-) strikkemaskin kunne jeg og tenke meg men det virker så avansert og vanskelig ...
    Lykke til med utstilling :-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk. Det er litt jobb å komme igang med strikkemaskin, men nå man først har kommet inn i det så går det så det suser!

    SvarSlett